✔ Norsk nettbutikk ✔ Klarna og Vipps ✔ Fast frakt 69,-

Retur og bytte

Returer

Hvis du ikke er fornøyd med produktene du mottar, kan du erstatte den på en av følgende måter:


1. Bytte


Fri retur ved bytte av vare. Gjelder i 30 dager etter du har mottatt produkt(er).
Kontakt oss via henvendelse eller e-post og be om retur seddel.
Du kan bytte produktet med et annet, eller i tilfelle erstatningen skyldes en funksjonsfeil, vil den bli byttet ut med et nytt produkt som så sendes til deg igjen.

Varer som er vasket, skadet eller brukt vil ikke bli akseptert i forhold til bytterett. Hvis du har mottatt en skadet vare eller ønsker å rapportere en klage, ta kontakt på vår kundeservice mail: [email protected]

2. Angrerett

Hvis produktet ikke svarte til dine forventninger, kan du returnere og få pengene tilbake. Kontakt oss innen 14 dager etter mottak av produktet og informer oss om at du ønsker å returnere det. Beskjeden skal sendes via e-post til [email protected]. I e-posten må navn, adresse, e-postadresse, ordrenummer samt hvilke produkt(er) returen gjelder for, stå tydelig og klart.

Du er selv ansvarlig for returfrakt (69kr), levering og tilstand på produktene ved retur. Produktene bør derfor sendes godt pakket inn og i originalemballasje.

På refusjonsbeløpet forbeholder vi oss retten til å trekke en sum som tilsvarer verdifallet sammenlignet med den opprinnelige verdien til produktet for bruk eller skadet produkt.


3. Reklamasjon


Når du handler hos Snoggen har du ett års garanti på alle produkter, og to til fem års reklamasjonsrett i henhold til forbrukerkjøpsloven. 

Alle produkter inspiseres før levering. Skulle produktet allikevel være skadet eller feilaktig sendt når det ankommer påtar vi oss i samsvar med gjeldende lovverk å rette opp feilen uten omkostninger.

Du må alltid kontakte oss for godkjenning før du returnerer en mangelfull vare.

Klagen skal sendes umiddelbart etter at mangelen er oppdaget.

 Hvordan du går fram ved reklamasjon

Eventuelle feil og mangler skal alltid rapporteres til [email protected] der du oppgir navn, adresse, e-postadresse, ordrenummer og beskrivelse av feilen.

Hvis vi ikke klarer å rette opp feilen eller levere lignende produkt refunderer vi deg for det mangelfulle produktet i samsvar med gjeldende lovverk. Vi står for returfrakten for godkjente klager.

Vi forbeholder oss retten til å nekte reklamasjon hvis det viser seg at produktet ikke er skadet, er mangelfull eller lignende i samsvar med gjeldende lovverk. Ved reklamasjon følger vi norsk lov. Les mer her.


4. Tilbakebetaling 

Vårt mål er å håndtere returen innen 7 virkedager etter at den er mottatt på vårt lager. Beløpet vil bli refundert til deg innen 30 dager etter at returen er behandlet.